logo 首頁 > 快訊 > 正文

林鄭月娥社交媒體發文:目前難關需每位港人共同面對

2019-08-15

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道:香港特區行政長官林鄭月娥今晚(15日)在社交媒體發文,詳細闡釋提振經濟的措施。她在帖文中說:「下晝財政司司長陳茂波 (Paul M.P. Chan)聯同多位局長公布咗一系列紓困措施,幫中小企業面對轉差嘅經濟情況同減輕市民嘅生活負擔。我感謝過去一、兩個星期業界、勞工界同政黨向我哋提咗唔少有用嘅意見。正如我喺8月9號同33位各行各業代表開會後見記者時講,本港經濟情況非常嚴峻,同每一位市民都息息相關。」

她又表示,今日公布嘅措施,目的係紓困。要喺外憂內患嘅衝擊下回復元氣,當前最重要嘅係停止暴力,恢復社會秩序。近日香港多次出現以示威為名嘅暴力或者破壞活動,大家都感到十分痛心。她相信每一個珍惜香港嘅人,都唔會忍心見到香港被摧毀,因為香港呢個家你同我都「有份」,We all have a stake in Hong Kong!

她還說道,「有人將我早前回應記者英文提問時所講嘅 no stake in society 演繹成我認為示威人士都係喺香港 no stake 或者『無建設』嘅人,只係一個誤會。我當時嘅意思係除非有好少數嘅人因為覺得自己『無份』而不惜摧毀社會,香港嘅經濟發展對每一位香港人都好重要。香港目前嘅難關正正需要每一位市民共同應對。請大家一齊努力,讓香港盡快重回正軌。」

 

(大公文匯全媒體新聞中心供稿 圖:林鄭月娥fb專頁)

責任編輯:林犀

新聞排行
圖集
視頻