logo 首頁 > 快訊 > 正文

爆「手足」着草 「快必」遭攬炒派圍插

2020-07-06

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道:攬炒派內訌升級!日前「人民力量」譚得志(快必)出席所謂的「九龍東初選論壇」遲大到,話自己係為咗「幫手足着草去台灣」,咁就俾其他人追擊。其中前「香港眾志」秘書長黃之鋒當場訓斥快必唔應該在公開場講,又稱「畀我哋靜靜哋贏得唔得?」荃灣區議員岑敖暉更在fb炮轟,批譚「真心黐線唔係扮。為咗解釋『遲到』,可以擺一個,甚至是一大班手足嘅一生性命安危上枱,其實都唔係黐線咁簡單。」九龍西「初選」參選人馮達浚鬧佢「炫耀政績」;「港獨」分子、新界東「初選」參選人鄒家成亦話佢唔應該公開場合講;「青年新政」前成員黎耀駿亦講反話「多謝」快必,話佢「好×威」等等。

經佢哋一人一句鞭屍後,「手足」着草去台灣就變成更多人知,有攬炒派支持者見到成班豬隊友都冇眼睇,揶揄話「不如下次開Live着草啦!」

責任編輯:Iris

新聞排行
圖集
視頻