logo 首頁 > 快訊 > 正文

like數唔夠何君堯 伍健偉「走數」唔辭職

2020-09-03

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道:攬炒派元朗區議員伍健偉早前為博出位,話如果一周內佢嘅fb專頁like數不及立法會議員何君堯,就會辭去區議員一職;截至昨日下午6點半,伍健偉嘅like數由約8000個暴漲至14.9萬,但噚晚何君堯fb嘅like數已升至16.7萬,真係輸足一條街。不過,伍健仲死撐唔認衰,聲稱「like數對我個人仕途,收入來講,並無任何重大意義……當然我也不可能單單為了一個讚好而賭上整個政治生涯。」一眾網民批評伍健偉走數,「誠信破產,講過嘅嘢可以完全唔認數,講到尾都係唔捨得5萬人工,同泛民冇分別,都係死政棍。」

伍健偉就貼長文轉而視線,宣布會將專頁改名為「新界西地區議政平台」,由議員同初選出線者共同管理;佢則會另起爐灶,重新建立個人專頁。最後仲有一串hashtag(標籤),包括「好多人話我鬥唔贏係因為人哋會俾錢買Like」、「但其實由Day1開始我只係想香港人贏自己」喎。

責任編輯:Iris

新聞排行
圖集
視頻