logo 首頁 > 快訊 > 正文

大澳居民轟謝世傑「騎劫大嶼」

2018-10-18

【文匯網訊】(大公報記者郝壽報道「守護大嶼聯盟」召集人謝世傑近年假借各類環保議題盲反政府,大澳鄉事委員會主席、在大澳生活了六十多年的劉焯榮表示,謝世傑平日熱衷於以「居民代表」的身份自居,「但邊個授權他呢?佢都唔鍾意同我哋(地區組織和原居民)商量,根本係騎劫大嶼山!」

謝世傑(右)曾於二○一五年公開支持後來成為工黨主席的郭永健參加區議會補選

謝世傑(右)曾於二○一五年公開支持後來成為工黨主席的郭永健參加區議會補選

有反對無建設

劉焯榮舉例說,以謝世傑為首的「守護大嶼聯盟」有一項指定動作,是遇事就搞網上聯署,動輒上千人,但究竟當中有多少是當區居民或實際持份者,外人無從知曉。「佢好鍾意搶功勞,一有事就出嚟影相、擺上網,又出好多宣傳海報、請政黨嘅人嚟,給人感覺似足職業政治人物。」

更令大嶼山居民不滿的,是謝世傑有反對、無建設的處事作風。劉焯榮指出,大嶼山的發展完全可以兼顧保育,同時亦可為當地帶來道路等基建發展,最終令各方受惠,「總之佢就要一切照舊,唔郁得,咁香港嘅未來應該點呢?佢講到大嶼山好似係佢自己嘅,但佢對大嶼山有咩貢獻呢?」

謝世傑在香港無物業,他在大澳的住所並非由其持有,業主為一間私人公司。

責任編輯:劉雲

新聞排行
圖集
視頻