logo 首頁 > 快訊 > 正文

警员子女半夜驚哭 慨嘆「點解要圍攻我哋」

2019-08-08

【文匯網訊】大公報報道,暴力衝擊蔓延,警隊頂住壓力堅守崗位,竭力維護社會秩序。面對誤解與刁難,前線警員發出吶喊:「我哋都只係凡人,有血有肉有感情會受傷,我唔係機械人……點解全世界要圍攻我哋⁈」面對家園被毀,黃大仙紀律部隊宿舍住戶痛心年幼子女半夜扎醒痛哭,勸喻各方保持冷靜,因「全部都係自己香港人。」法治是香港繁榮穩定的基石,支持特首帶領特區政府依法施政、支持警隊果斷執法,是當前穩定香港局勢的關鍵。香港是時候重回正軌,重新出發!

連日衝突中,暴徒無法無天,肆意破壞公共設施、衝擊警署。竭力維護社會秩序的警察疲憊不堪,有前線警員打破沉默,發公開信盡訴心底的感受。他在信中提到,前線防暴警察背上近40磅裝備,連續30小時與示威者對峙,故攰到「爛水馬、紙皮箱當枕頭」隨街可見。

休息不足,連食飯、上廁所都成問題。他提到,有警員一個餐盒等了六、七小時仍未食完,因為「啱啱輪到佢攞到個飯食咗一啖,前邊就有嘢發生」,更有幾次因為暴徒堵路,連送飯的警員都被打,前線警員連續十個鐘無飯食。

慨嘆「點解要圍攻我哋」

警員忍辱負重,近日多人病都不敢請假,怕少了人手會置同事於險境,「依家就好似打仗咁,對面啲人隨時掟個汽油彈過嚟,磚頭好似落雨咁樣飛過嚟,我琴日都畀人用丫叉,畀類似石頭嘅嘢射中,好痛」,他感慨:「我唔係機械人,都有阿媽生的……點解全世界要圍攻我哋!」最後,他寫到:「我唔介意大家廣傳出去,特別係畀仍然有良心,支持我哋嘅『沉默大多數』。」

暴徒橫蠻無理,警察家人亦備受波及。從警方在facebook發放短片所見,黃大仙紀律部隊宿舍連日受到暴力示威者衝擊後,宿舍內外滿目瘡痍:大閘密碼鎖被破壞;外牆遭噴上「禍必及妻兒」等仇恨字句;住戶的玻璃窗被磚頭砸爛,小童房間的睡床亦布滿玻璃碎。

警員子女半夜驚哭

有住戶憶述當晚亂象,「初頭講粗口鬧,啲小朋友開始驚,無耐就開始掟嘢,時間約45分鐘,小朋友嚇到喊,(屋企)幾個女人,得我一個男人,我都盡量安撫佢哋話唔使驚,到樓上某一個同事的家暫避,盡量播片畀佢哋睇,分散佢哋注意力」,坦言自己「當刻好無助」。小孩心理難以復原,大女事發後向他說:「爸爸我唔想再返屋企。」

他心痛呼籲,「你對一個政制有啲不滿嘅地方,你應該循一個正常的途徑去表達,而唔係向警察使用武力,甚至對警察的家人使用武力,無論邊一方都好,大家冷靜啲啦,因為全部都係自己香港人,唔好再咁搞落去啦。」

責任編輯:glory

新聞排行
圖集
視頻