logo 首頁 > 快訊 > 正文

網民串爆毒果:「申請離境唔批先講得咁口響咋」

2020-08-13

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道:因涉嫌違反香港國安法而被捕的壹傳媒創辦人黎智英,日前獲保釋後,昨日即「狗熊」扮「英雄」,返回蘋果日報大樓仲做埋專訪,講什麼被捕心路經程,更聲言「將來瞓喺監獄,whatever,我都係會揀呢條路」。唔知嘅仲以為佢好「勇」,查實計埋之前被控刑事恐嚇報館記者及非法集結等四宗案件,佢已經孭住十條罪喺身,早前佢曾申請離港前往美國,怕且係想搵「主子」打救,但遭裁判官下令禁離港,黎智英還死心不息,再向高院申請更改保釋條件,不過同樣被拒。

無錯,路是自己行出來的,黎智英選擇「為美國而戰」,選擇反中亂港,受到法治的懲處是必然的,口口聲聲話「煮到嚟就食」,希望佢真係啃得落至好!有網民更留言串爆「申請離境唔批先講得咁口響咋」。

責任編輯:Iris

新聞排行
圖集
視頻