logo 首頁 > 快訊 > 正文

2017香港小姐競選今日再淘汰 胡美貽出局

2017-08-14
佳麗們

佳麗們

【文匯網訊】 (香港文匯網 記者 梁靜儀)《2017香港小姐競選》將於九月三日舉行,今日大會再進行淘汰,十一位佳麗出場自我介紹後,再接受主持陸浩明提問,經港姐評審委員退席商議後,最終胡美貽(Nicole)被淘汰出局。事後評審委員之一的余詠珊指Nicole輸在不在狀態,各評委的意見亦一致。Nicole被淘汰後接受訪問,被問到是否感到失望?她表現平靜說:「都有心理準備,始終有11分之1機會出局,(事前都覺得出局機會大?)咁又唔係,今個女仔都有優勢,好難揀,(覺得輸咩?)都好想知自己差o的咩。」

會上十強佳麗進行號碼抽籤,又安排陳百祥、苗僑偉、王浩信、草蜢及陳凱琳擔任大會評判並以「美麗大學」教師身份,以一對一形式向佳麗分享各自專長,其中王浩信及陳凱琳不約而同揀中大熱門8號伍樂怡(Kelly),最終Kelly揀了師姐Grace傳授心得,令王浩信慘食檸檬,退而其次揀了高妹7號黃凱琪。


責任編輯:Cancan

新聞排行
圖集
視頻