logo 首頁 > 快訊 > 正文

來論|隻眼受傷個女 點解仲唔報警?

2019-08-23

文|夏鐵匠

大公文匯全媒體報道:尖沙咀示威者眼睛受傷事件,諸多疑團仍未破解。其中最令人疑惑嘅莫過於,個女點解仲唔報警?

如果怕麻煩、嫌複雜,整日炒作不休,家人接連出面,大叫「以眼還眼」,這不耗費精神?

有人話不信任警方,擔憂警方破壞證據,其實眼下該事件已獲全港關注,在全港數百萬雙眼睛嘅注視下,警方想做手腳,難於登天。

冷靜想下,按照慣常模式,如果傷者有足夠證據,勢必早已公之於眾,鬧爆警察。但傷者及家屬不報警,不拿出令人信服的醫療資料,咁多日只係一直做文宣工作,點解?恐怕連亂港集團都知,其背後有見不得光嘅大漏洞。

連日來,無論是特首林鄭月娥,還是警方代表,都呼籲女事主報案。為何?因為希望通過詳實調查,好使事件真相水落石出,走出眾說紛紜的「羅生門」。但亂港集團害怕調查,害怕真相,故意把水攪渾,一口咬定是警察射盲,並在此基礎上大做文章。

根據現有證據,視頻顯示傷者眼罩內沒有布袋彈。按照射擊路線,子彈要懂得轉彎才能擊中傷者。還有一個基本常識,布袋彈彈頭很鈍,要射穿眼罩十分困難。以上證據並不能絕對排除子彈來自警方,但至少說明該事件有諸多疑點。不顧真相,就鋪天蓋地抹黑警員,讓謠言滿天飛,這哪有正義可言?此外,就算真係警察射,咁之前警察俾人咬斷手指點解唔講「以指還指」?曾有暴徒向深水埗警署投擲汽油彈,燒傷一名警員的腳部,點解唔講「以腳還腳」?

回顧兩個多月嘅反修例運動,不難發現亂港分子嘅常見手法,那就係千方百計攻擊政府及執法機關的權威,以謊言去抹黑警隊執法,掩飾自己問題,再煽動市民情緒,周而復始,製造仇恨。但暴力只會帶來更大暴力,仇恨只會帶來更深嘅仇恨。年輕嘅示威者們,千萬別相信自己嘅眼睛,你所聽、所見未必為真,要堅信只有真相、只有止暴制亂才能救香港。而那些不敢報警、害怕真相嘅人,百分百心內有鬼。

責任編輯:之袁

新聞排行
圖集
視頻