logo 首頁 > 快訊 > 正文

击退曱甴 唔使用弹,用胶就得!

2020-03-03

文|鄭晴

暴徒真「勇武」?信一成都雙目失明!網上流傳一段新視頻,鄭晴見到大批號稱「勇武」的暴徒雞咁腳,唔係,係曱甴咁腳走,到底畀咩嚇親?

故事從頭講起,「亂港四人幫」頭目黎智英上周被捕,亂港分子即大報復,再發動暴亂,上周六晚超過200名暴徒在旺角多處堵路、縱火同埋掟汽油彈。

市民嘲諷:仲話學人擋子彈

呢條網片就係當晚拍攝,片中顯示已上齊全副裝備的黑衣暴徒,一如往昔一字排開,舉起雨傘,大叫「一二一二」向前推進。起初的確係威係勢,不過推進時有一個暴徒喺人群中走出來,將一個「膠馬」放置在路中央,但個「膠馬」擺唔穩倒地,「啪」咗一聲。班暴徒誤當槍聲,嚇到面都青,即時拔足向後逃跑。畫面鏡頭一轉,睇真,暴徒前方根本無警察喺度。

呢段「笑片」在網上熱傳,有網民稱呼膠馬做「膠兄」,大讚係「反暴英雄」:「班暴徒仲話學人擋子彈,真係令人貽笑大方。」亦有網民風趣留言:「估唔到膠馬威力咁大,防暴警察以後唔使射催淚彈!」專欄作家屈穎妍就有一條妙計:「建議警方錄低跌欄聲、炮仗聲,得閒播下,相信可以慳返唔少催淚彈。」鄭晴百分百同意:殺曱甴唔使用槍彈,用膠馬啦!

(來源:大公報)

責任編輯:Caroline

新聞排行
圖集
視頻