logo 首頁 > 快訊 > 正文

評論:王永平「眼看不見」煽風點火加深警民仇恨

2019-06-16
6月12日暴動,示威者向警察扔雨傘及水樽。

6月12日暴動,示威者向警察扔雨傘及水樽。

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道: 6月12日政總、立法會外爆發暴動,起因係有不知名人士要求政府喺下午三時前撤回修例,否則就會衝擊;結果「時間一到」,個別激進示威者就開始衝擊、襲警甚至縱火,期間磚頭、鐵枝等雜物橫飛,唔少警察受傷,警察基於履行維持秩序嘅責任而回擊,亦有示威者因而受傷。成件事好清楚,就係部分示威者(有人指係暴徒)衝擊、襲警在先,警方回擊在後,但公務員事務局前局長王永平竟然稱「我只見警察打人,沒看到示威者掟磚」;廣男想指出兩點,第一係王永平「見唔到」,唔代表冇!第二點係,王永平喺呢個時候仲喺度煽風點火,係咪嫌雙方嘅矛盾、怨恨唔夠深呢?

只見警察打人 不見暴徒掟磚?

由13日到14日早,媒體以至社交平台都熱傳王永平一句「我只見警察打人,沒看到示威者掟磚」,廣男上網聽番有關嘅電台錄音,王永平講嘅說話亦都係呢個意思,原話係「雖然警方係展示左有磚頭啊、削尖鐵枝啊,但係我無見到、係畫面無見到有人使用」、「相反我見到好多片段係一班警察向手無寸鐵同無反抗的人,瘋狂地打」。一句到尾,即係想講「我只見警察打人啫,唔見有人掟磚同鐵枝」喎。

廣男必須指出,其實好多反對修例人士,都同王永平一樣態度,但係你哋見唔到,唔代表冇,廣男當日下午亦都有睇電視直播,的確係示威者掟磚、鐵枝,甚至係想將啲鐵馬成欄「車」向啲警員度,呢兩日喺網上廣泛流傳嘅電視台新聞片段,亦清楚見到有示威者掟磚。事實上,王永平言論俾人覺得有偏頗之外,佢咁樣做可以話係喺雙方關係咁緊張嘅時刻,繼續撥火、火上加油,只會激化雙方矛盾,而唔會對事情有任何幫助!

不應激化矛盾

老實講,王永平唔係一般人,而係香港特區嘅前問責官員、局長,佢評論事件應該好小心,因為好多人見到佢係前官員,聽到佢講呢番說話,好容易加劇矛盾,令民怨增加;廣男就覺得,喺呢個時候,所有理性、和平而且愛香港嘅人,都應該停一停、諗一諗,睇下點樣紓緩矛盾,防止再有下一波暴力衝突。一句講晒,這類言論,對解決當前爭拗毫無幫助,只會加深警民之間嘅仇怨,大家切勿將香港推向萬惡深淵。

來源:6月14日港人講地文章《王永平「眼看不見」?》

(大公文匯全媒體新聞中心供稿 全媒體記者攝)

責任編輯:glory

新聞排行
圖集
視頻