logo 首頁 > 快訊 > 正文

「獨青」梁繼平走佬台灣 立會衝擊者驚覺被出賣

2019-07-07

/鄭晴

香港大學《學苑》前總編輯、「獨青」梁繼平七月一日晚在立法會議事廳內脫下口罩發表「宣言」,不停鼓勵激進分子繼續衝擊。梁繼平早前接受《南華早報》訪問時,聲稱過兩個月可能會去美國讀書,但原來梁早已走佬。有消息流傳,梁繼平在一號衝擊當天已訂好機票,七月二號清晨便離境前往台北,再從台灣轉機到美國。種種跡象顯示梁繼平或早已和台灣「太陽花運動」有千絲萬縷的關係,亦有傳他與外國的社運人士有聯繫。

「原來一切都係戲」

網上有衝擊者見到這段新聞,直呼「撞邪」。衝擊者剖白說,7月1日衝入立法會後,在議事廳見有男仔同議員傾咗一陣後,除咗口罩發表訴求。「我覺得佢好勇敢,見佢叫我地留守,我即時感動到眼濕濕。」事隔兩日衝擊者從報道得知除掉口罩的人叫梁繼平,原來曾經是《學苑》編輯,到昨日知道他二號已經走佬去台北。

「突然間我覺得好恐怖,原來佢已經有後路走,原來一切一切都係戲,原來係一場政治遊戲,呢一個星期我過住擔驚受怕的恐懼下,睇返立法會受到破壞嘅相,我發覺自己好似撞邪一樣。我醒喇!我會為自己做過的錯事負責任!自首前我想對香港人說句『對唔住!』」其實鄭晴覺得,撞邪的何止呢一個衝擊者?又有幾多人可被選中成為「黃台仰、李東昇2.0」?年輕人的熱血都被這場顏色革命的幕後黑手燒成了炮灰。

來源:7月7日大公報A4版

責任編輯:東方

新聞排行
圖集
視頻