logo 首頁 > 快訊 > 正文

黎智英次子餐廳被曝疫情期間賣二手飲料 食環署跟進調查

2020-03-01
「亂港四人幫」頭目黎智英28日早上被捕,他獲釋後晚上隨即召集昨日同樣被捕的工黨李卓人以及民主黨何俊仁、李永達三人在西環一家餐廳聚餐。

「亂港四人幫」頭目黎智英28日早上被捕,他獲釋後晚上隨即召集昨日同樣被捕的工黨李卓人以及民主黨何俊仁、李永達三人在西環一家餐廳聚餐。

【文匯網訊】綜合報道,香港新冠肺炎疫情蔓延之際,亂港分子、香港「壹傳媒」創辦人黎智英的次子黎耀恩近日被曝出,他在中環開設的茶餐廳「四季常餐」把客人飲過的凍檸檬茶再給另一位客人飲用,令市民鬧爆,紛紛說不再幫襯,更有人擔心,疫情當前,咁做分分鐘害死人。香港食物環境衞生署(食環署)表示,2月29日接獲相關投訴,會派工作人員跟進調查。

這件事在網上發大咗後,「四季常餐」就在facebook跪低,話翻睇咗CCTV證實其事。

香港食環署表示,該餐廳持有有效的普通餐廳牌照,食環署有進行恆常監察和巡查。根據記錄,食環署2月29日接獲相關投訴,將作跟進及調查。

「亂港四人幫」頭目黎智英利用壹傳媒大肆煽動年輕人參與亂港,又搞起「黃色經濟圈」,但就安排自己個仔靜靜雞發大財,所以黎耀恩在中環的「四季常餐」從來都未表明自己的政治立場。

網民質疑肥黎子落指示

「Billy Chan」分析:「成個雪櫃預設咗做二手食品供應,事件涉事伙計有兩個,其他伙計同管理層唔知呢個雪櫃放乜?咪當香港人白痴。」「Tse Wing Kai」擔心「今時今日這樣做隨時害死人。」

有人就說老闆是黎智英兒子,是「黃色自己人」,「Brian SoSo」反問:「黃店又點?唔通呢啲衞生問題係黃店就會原諒佢?」「KooVin Ke」直言:「唔係黃藍嘅問題,係做生意本心唔在於提供良心食物嘅問題。」

公民黨成員林瑞華就發帖,試圖為黎耀恩「呼冤」,結果亦被鬧埋一份。「Bi Bi Tou」揶揄:「黃店都5(唔)係大L曬,慣犯黎(嚟)啦......無運行架(㗎)喇,快執×左(咗)佢啦!」

責任編輯:林犀

新聞排行
圖集
視頻