logo 首頁 > 快訊 > 正文

黑暴推弱智人士上前線送死

2020-05-13
老婆婆被指「影人大頭」遭多名青年施襲,警方前日拘捕三名涉案青年\視頻截圖

老婆婆被指「影人大頭」遭多名青年施襲,警方前日拘捕三名涉案青年\視頻截圖

【文匯網訊】大公報記者 盧健輝 周慶邦)黑暴攬炒,暴行未停,暴亂黑手近日發動所謂「和你SING」再聚眾,不斷煽動年輕人由所謂和平唱歌,演變為暴力衝擊,向老弱婦孺施用暴力。上周三(6日)有網民在Facebook、連登及Telegram等社交平台發起所謂天水圍「和你SING」活動,一名69歲老婆婆被指「影人大頭」遭「和你SING」青年推跌、腳踢、淋水等施襲一分鐘,警方前日拘捕三名涉案青年。《大公報》昨日訪問兩名被捕青年的媽媽,發現涉案青年及其母誤以為「和平唱唱歌」,唱完一齊食飯的「聯誼」活動,卻被黑衣群眾唆擺煽暴,一臉憔悴媽媽對兒子被捕感到手足無措,哽咽地道:「勸咗仔仔唔好再去『和你SING』,真係好危險。」

被捕22歲青年母親方太

「我都知道衰人(反對派)成日煽動啲青年出來示威,都叫仔仔唔好群佢哋咁多,被人利用。」

網上廣傳一條視頻,拍攝到當晚天水圍「和你SING」時,一班年輕人叫囂包圍老婦施襲,其中一名22歲青年疑用鐳射筆照射受害的老婆婆,再伸腳踢婆婆後腦,行為令人髮指,該涉案姓方22歲青年被警拘捕。大公報記者到青衣長康邨訪問被捕方姓男生的母親,方太憶述:「兒子讀屯門一間弱智學校,讀到中三,仔仔無案底,成日響屋企上網,早前都有工作,幫人在街邊派傳單,兒子去年起參與遊行,自此成日群埋啲仔去示威和集會,我成日勸佢唔好成日同啲朋友出去,外邊好危險,我個仔仔好乖,佢唔會參與暴力。」方太不信經常宅家的兒子竟變成虐打長者的疑犯。

被捕後袖手旁觀

方太向記者透露自家屬於基層,多年前與丈夫離婚,自己獨力養大兒子:「我都要出去搵食,唔能夠日日陪住個仔,我一有時間會多啲同佢傾偈。兒子被捕當日,有自稱『星火』的兒子朋友告訴我兒子被警察拉了,他們同我講兒子在紅磡警署,我都知道衰人(反對派)成日煽動啲仔出來示威。我個仔現在被警察拉咗,他們無提供協助,我都叫仔仔唔好群佢哋咁多,被人利用。」

22歲姓方青年在天水圍「和你SING」活動中涉襲擊老婦被捕,方家的鄰居陳伯表示,平日與他們兩母子有打招呼,陳伯說方太的兒子很沉默,甚少出街,對他伸腳踢老婦等欺凌行為,甚感驚訝:「成日都匿埋喺屋企,媽咪好早就出去搵食,兩母子相依為命,政棍成日煽動年輕人暴亂,搞破壞,啲傻仔上曬當!」

消息透露,暴亂分子會聘用中介推輕度智障人士到暴亂現場做馬前卒,既易挑動他們帶頭暴力衝擊,亦利用他們的特殊情況窒礙警方執法檢控:「暴亂分子推智障人士去死,話搵『小白』(智障者)最安全,小白做危險衝擊,可難倒警方執法」。

被捕17歲青年母親蔡太

「仔仔都同我講,唔會再出去㗎喇,有咗案底第日都唔知點算」

煽動連場暴亂、鼓吹攬炒的反對派政客,繼續把「精人出口,笨人出手」的煽暴手法發揮到極致。母親節當日,三名涉及天水圍「私了」老婆婆的青年被捕。大公報記者昨日到天晴邨一單位專訪17歲姓蔡被捕者的母親蔡太。蔡太雙眼通紅,哽咽道:「好擔心仔仔被捕,仔仔平日好乖,好和平,每次出去,他都有同我講只喺去集會,快閃唱歌,仔仔都有話唔係同搞事嗰班一齊,只係唱下歌仔,唱完歌仔同班朋友食飯。」

蔡太說兒子已保釋回家: 「仔仔話唔關佢事,唔係佢打人,係另一個人,佢唔識!」她憶述兒子被捕當晚,有一名稱認識民陣的陌生人致電她手提通知她,惟至今無反對派向她提供協助: 「仔仔拉咗嗰日,當時我好擔憂慌張,真喺六神無主,都唔知要搵律師, 『民陣』 嗰邊無打過電話來,亦無提供協助,警察已經同仔仔落了口供,如果要打官司,我都會申請法律援助。」

蔡母語重心長說: 「仔仔都同我講,真係好危險,都唔會再出去㗎喇,佢係小朋友,但都有自己嘅思想。我真係好擔心,仔仔讀完中五後就無再讀書,現時無業,有咗案底第日都唔知點算。」 蔡太憂心忡忡,雙眼紅腫,似一夜未眠。

責任編輯:Caroline

新聞排行
圖集
視頻