logo 首頁 > 快訊 > 正文

「戴妖」搞初選 攬炒派現內訌

2020-06-12

【文匯網訊】大公文匯全媒體報道:人稱「戴妖」嘅戴耀廷出獄後大張旗鼓搞開嘅攬炒派初選,仲未正式開始就出現內訌。口口聲聲話大家之間已形成「信任」,但攬炒派各懷鬼胎,利益當前邊有信任可言?日前數十個攬炒派中人喺facebook公開簽「抗爭派立場聲明書」,圍攻初選「大台」,勢要自成一派,「逼宮」啲有利益分歧嘅攬炒派「戰友」。

呂智恆仲喺facebook發文拆台,話「泛民初選」機制已變成另一個「民動大台」,「我唯有杯葛!」佢話自己同多位素人曾明確表示需要簽署有約束力嘅「共同綱領」,以防有人變節,否則也沒有必要初選。佢更聲稱自己寧選擇做戴耀廷口中的「蠢人」,也不願成為面目模糊的政客,並與「手足」齊上齊落。可見攬炒派為咗爭取選民,不惜踩住對方上,打到不可開交。

(大公文匯全媒體新聞中心供稿)

責任編輯:Minna

新聞排行
圖集
視頻