logo 首頁 > 快訊 > 正文

棟篤笑全城撲飛 有人帶埋BB排通宵

2018-04-24

【文匯網訊】(香港文匯網 記者 梁靜儀)黃子華七月於紅館舉行的最後一次棟篤笑《金盆𠺘口》掀起全城搶飛熱潮,由原先17場,加開9場至26場,加場門票於今日早上十點正式公開售票,不少市民一早到其中一個售票處尖沙咀通利琴行排隊購票,超過200人冒雨排隊,出現長長輪候人龍。排頭位的南亞裔人士更早於今個月9號來排練買票,早一晚更帶埋BB來排通宵,直言希望轉售門票賺奶粉錢。

早上九時有琴行職員到場開卷閘拉起圍欄維持秩序,半小時後再有兩名警員到場視察,購票人龍尾排到後巷,而排頭廿幾位的都是南亞裔人士,其中更有人手抱BB排隊。

今個月9號已來排隊、更排到頭位的南亞裔人士ALFA,早一晚帶埋BB來排通宵。她以一口流利廣東話說:「想買兩張880元既飛,(自己睇?)係幫人買,嗰個人一陣過嚟,未見過對方,自己出錢買住先,冇諗過買幾多錢,賺到幾多錢,最緊要夠錢買奶粉,有奶粉錢。」亦有不少人連工都唔返,帶埋阿媽請假去排隊買飛。

責任編輯:京辰

新聞排行
圖集
視頻